måndag 2 augusti 2010

mysig dag


morgonen började med en kopp te (minst 4 koppar/dag) och lite internet användning! Frukosten åts när jag lyssnade på ring p1 som jag alltid lyssnar på (nästan i alla fall). när magen var mätt så stickade jag färdigt ett par mudar för att lyssna klart sedan var det tvunget att börja att städa lite... för i dag har vi haft fin främmat hemma! Madame M har varit och hälsat på!



Nu i eftermiddags var jag ute i skogen igen för att pröva lyckan, kanske skulle jag hitta mera kantareller? jag hittade en del... ca 2 liter! GOTT



Nu vet jag att Fale Artut har fått sitt spinn paket.. det innehöll 100 gr mullbärs silke.... underbart mjukt och helt underbart! själv kanske man skulle köpa sig det själv????

2 kommentarer:

  1. Jag är också tetokig, tror jag dricker minst två liter om dan...
    Internet och te är en fin kombination, däremot får jag lite för högt blodtryck av ring p1. ;)

    SvaraRadera
  2. Tycker absolut att Du skall köpa lite till dig själv! Silke är ljuvligt, och härligt att kombinera med ull! Jag har lagt ut bild och Tack på bloggen!

    SvaraRadera