söndag 29 augusti 2010

Jag håller på med mina socker och har spunnit klart silkes rutorna jag fick i fiberbytet... helt underbart melerat blev det (kort kommer snart)

Tänkte att jag skulle virka en sjal av alla garnrester och tror det skall bli en sådan som på bilden (bilden är lånad från lisas garnkorg)


Nu är det äntligen söndag kväll... det hade jag aldrig trott att jag skulle känna! men söndag ångesten är borta... och livet är härligt med skolan!!! inte heller det trodde jag att jag skulle uppleva! Ja det är en lycklig Malin.

Jag hoppas Ni andra också ser fram emot måndag och nya äventyr!

// Malin




1 kommentar:

  1. Härligt att känna så inför en ny vecka! En vän till mig avslutade utbildning på Nääs i våras och hon verkar ha varit väldigt nöjd hela tiden. Hon har gjort fantastiska möbler, klätt om fåtöljer i skinn och verkligen utvecklats! Hon fick jobb direkt, men sparar nu till att starta egen verksamhet. Så lycka till!

    SvaraRadera