söndag 1 augusti 2010

helg

igår far jag och hunden min ut i skogen för att leta efter kantareller.... tycker verkligen att det är så skönt att gå i skogen! höra alla fåglar knakandet i träden och den friska luften! sedan om man hittar kantareller är bara en bonus, eller ? Jag hittade i alla fall typ 8 stycken... de fick följa med hem.... men mer blåbär blev det mums....
När vi hade kommit hem så ställde jag mig och gjorde maränger med choklad i för att sedan göra pannkakor på äggulorna mums....
och självklart fick Ninus pannkaka också hans favorit näst efter kycklinglever.....
så här fina blev marängerna STORA så de räcker lääänge!

med handarbetet har det blivit en del också... håller på med ett projekt som är lite hemligt...... ett tag till i alla fal....

1 kommentar:

  1. TACK! Vilken perfekt paket/spinnbyte! Så Glad och Nöjd SÅ! Kunde inte vara bättre!
    Jag skall skriva på bloggen sedan, och skryta över mina fina saker! Tusen kramar från Mig!
    Sedan hittade jag ju dig också! Bara bra saker!

    SvaraRadera