söndag 15 augusti 2010

mamma och dotter dag!

i går läste jag hos miastick att upmarket var i helgen... så idag slängde jag med mamma i bilen för att åka till trädgårdsföreningen i Göteborg. Perfekt att ha en mamma och dotter dag när det är sista semesterdagen för mor min. till våran förtvivlan så var det redan 27 grader kl 12:00 när det öppnade... både har svårt med värmen.... så vi gick ett varv och tittade runt tog 20 min... letade efter ett fik... JÄTTE lång kö... nä vi går ett varv till och det gjorde vi... inhandlade garnet nedan av en tjej som färgar ekologiskt garn...
sedan åkte vi hem.... hela mor och dotterdagen tog 1 timme... nu kanske ni undrar vad vi är för konstig familj..... men varmt, högljud musik, knöende folk... när det är allt bäst hemma på landet kommer nog alltid att förbli en lantis!

Mitt allra första riktiga garn som jag har spunnit.. blev färdig nyss med det... fibrerna kommer från spinspiration












Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar