onsdag 5 januari 2011

summan av kardemumman....



ARKTIS



När jag läser ers alla sumeringar utav året 2010 så fick det mig att komma ihåg vad man faktiskt varit med om under ett helt år! trots att det kanske inte kännts så, men mitt 2010mhar varit fantastiskt!

Februari åkte jag till ARKTIS vilket jag är väldigt stolt över, efter 2 års planering gick veckan i fällt alldeles för snabbt!!! och vem kan säga att de har stickat i vildmarken på Svalbard!! för visst hade jag stickorna med mig! trots den bitna kylan och frost skadan jag fick i ansiktet vill jag mer än gärna åka upp dit igen!!

sommaren tillbringade jag i Norge för att vandra i fjällen, vacker vacker vare det!!!!!!!! kallt men underbart! även stickningen var med här!

under sommaren fick jag veta att jag hade kommit in på Nääs Fabriker! min önskan blev sann och nu i efterhand så har jag fått veta att i år var det svårare att komma in på Nääs än på Carl Malmstens skolan!

även en flytt har jag varit med om, till min allra första egna lägenhet! och jag stor trivs! det enda jag sakna enormt är min lilla hund .... men jag får ju träffa honom titt som tätt!!

sist men inte mins har jag ju blivit "moster" till en alfons! helt underbar är han! redan är det många tröjor som är stickade till detta lilla troll... och mer kommer det att bli....


summan av 2010 har varit glädje, på många vis och jag ser fram emot ett 2011 med nya upplevelser, många snygga möbler och stickning så klart!!!!

P.S Jag har lovat mig själv att bara göra sådana saker som jag tycker är kul och inspirerande! d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar