fredag 28 januari 2011

Ninus är mitt allt.....jag delar allt med honom....


hur hade ni ställt er till om er hund hade blivit anfallen när den var kopplad?? blivit biten över ögat och hade fått åka akut till veterinär?? just detta har hänt min lilla ögonsten...... det varar och rinner ur ögat och jag är orolig för honom.
ägaren till hunden som attakerade tror att min hund fått en tagg i ögat, till saken hör det till att detta är inte första gången Ninus blivit påhoppad av denna hund..... jag är så förbannat arg!!! man har inte sin hund lös om man inte har koll på den...och nej det var ingen så kallad "kamphund" utan en spaniel av något slag.... vad kan man göra???

1 kommentar:

  1. Ingen kan ha 100% koll på sin hund eftersom hundar är djur med instinkter.Därför borde alla ha hunden kopplad i tätort åtminstone.
    Och inte ens det funkar alltid,jag har blivit påhoppad av en Grand Danois med vidhängande ägare(som mer eller mindre släpats efter)när jag rastat min hund.
    Ja,man får försöka prata med ägaren och begära ersättning för självrisken vid veterinärbesök.Om inte det funkar tycker jag man ska anmäla ägaren till polisen.

    SvaraRadera