söndag 19 september 2010

läxor.....

nackdelen med att gå på skolan är läxorna i skriftlig begäran! Jag är absolut ingen människa som tycker vare sig det är kul eller speciellt tålmodig att göra dessa, men i dag får jag se till att bli färdig... skall redovisa om celocrin (kokosfiber) och fakta finns bara på engelska.... suck, men skall väll inte klaga egentligen då det praktiska överväger hela utbildningen!


så här ser det ut hos mig i dag, papper överallt, temuggen och kalendern....
(syns att jag inte är fokuserad, blogger på skärmen;)


igår började jag att sticka en barnmössa, köpte garnet på UPMARKET i sommras. garnet är ekologiskt och handfärgat, 100%bomull, känns skönt att använda sådana garn speciellt till de minsta.

Vet någon om det finns fair trade garn? hade varit intressant att testa och känns givetvis bra att man veta att allt gått rätt till...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar