söndag 25 juli 2010


Ja, då var man hemma igen då... alltid lika skönt att komma hem .

Bilen åkte till Norge till geiranger (ursäkta stavningen!!!!) Så underbart vackert! att åka i de Norska fjällen är så rogivande och gillar man naturen så är detta ett väl värt besök!!!
Jag skulle helt klart kunna åka upp igen och vandra på fjället, ren luft vackra växter och underbar färger!! rekommenderas VARMT






Att vakna och titta ur genom fönstret och se denna vy är ganska så oslagbart!!! ELLER?



Dessutom hade vi lyxen (?) att ha ett vattenfall på campingen oerhört rogivande och tur att man hade ipoden i öronen när man skulle sova för det hördes väldigt mycket!




Min lilla ögonsten gillar campinglivet! han ligger så fint med sina leksaker (bortskämd jag vet ) och tittar på när matte sitter och stickar....



















Vem kommer inte och förstör bilden när man ligger på fjället med våta byxor i + 7 grader och blåst känns helt klart som -7 grader... tur för han att man gillar byrackarn alldeles för mycket!


Vårt ekipage med husvagn från 1972!! kommer bli as ball med vw bussen från 1963!!!


Det enda jag unnade mig i Norge var denna underbar mugg.... alldeles för dyr 350 norska! men den fastnade i tanken och jag bara var tvungen att ha!!! gillar den skarpt!!

Det var den semester, en panda sjal fördig, baby filt på börjad... två ljudböcker avklarade och en bok.... ja man tycker ju att man skulle varit utvilad... men lite trött är jag nog... nä nu sakll jag återgå till min baby filt och te i min nya mugg..

1 kommentar:

  1. Sköna bilder! Får en annan att vilja åka till Norge också... :)

    SvaraRadera